Radionice potrošačka pismenost

U sklopu projekta „Ja nepismen, kaj god!“ u listopadu održane su dvije radionice iz područja digitalne pismenosti i opće potrošačke pismenosti. S članovima društva branitelja Domovinskog rata "Veteran" razgovarali smo on line prijevarama i phishing poruke. Naučili su kako prepoznati lažne web stranice te kako postupiti u slučaju narudžbe s takve stranice, naučili su prepoznati phishing poruke koje su vrlo česte u posljednjih nekoliko mjeseci.
Upozoreni da ne nasjedaju na razne mailove policijskih službenika i pozive liječnika na specijalističke preglede u hotele i sl. utvrdili su da je gotovo svatko od njih bio meta lažnog predstavljanja i pokušaja prijevare.
S članovima udruge Veterani inženjerijske bojne Čakovec razgovarali smo o pravima potrošača u pogledu javnih usluga i materijalnom nedostatku proizvoda. Kroz predavanje dobili su informacije o tijelima nadležnima za rješavanje prigovora u trećem stupnju u pogledu javnih usluga, koja je razlika između jamstva i odgovornosti trgovca te smo ih upozorili na trenutno aktualne pokušaje prijevare koje se događaju putem telefonskih poziva.
Zahvaljujemo članovima na odazivu i sudjelovanju.