Radno vrijeme INFO CENTRA POTROŠAČA: Svaki radni dan: 09:00 – 12:00 sati i po dogovoru. Upiti i savjeti putem online obrasca na ovoj stranici, stalno

Radionice potrošačka pismenost

U sklopu projekta „Ja nepismen, kaj god!“ u listopadu održane su dvije radionice iz područja digitalne pismenosti i opće potrošačke pismenosti. S članovima društva branitelja Domovinskog rata "Veteran" razgovarali smo  on line prijevarama i phishing poruke. Naučili su kako prepoznati lažne web stranice te kako postupiti u slučaju narudžbe s takve stranice, naučili su prepoznati phishing poruke koje su vrlo česte u posljednjih nekoliko mjeseci.

Upozoreni da ne nasjedaju na razne mailove policijskih službenika i pozive liječnika na specijalističke preglede u hotele i sl. utvrdili su da je gotovo svatko od njih bio meta lažnog predstavljanja i pokušaja prijevare.

 

 

 

S članovima udruge Veterani inženjerijske bojne Čakovec razgovarali smo o pravima potrošača u pogledu javnih usluga i materijalnom nedostatku proizvoda. Kroz predavanje dobili su informacije o tijelima nadležnima za rješavanje prigovora u trećem stupnju u pogledu javnih usluga, koja je razlika između jamstva i odgovornosti trgovca te smo ih upozorili na trenutno aktualne pokušaje prijevare koje se događaju putem telefonskih poziva.

Zahvaljujemo članovima na odazivu i sudjelovanju.